לנ-טק מערכות ותקשורת בע"מ לנ-טק מערכות ותקשורת בע"מ


שירות לקוחות 09-9566908
  • אודות
    • פרופיל
      • תקנון אתר
  • מותגים
    • סיסקו – Cisco
    • ג’וניפר – Juniper
    • היולט פקרד – HP
    • לנטרוניקס – Lantronix
    • דל – Dell
  • תשתיות תקשורת
    • תקשורת – יועץ מערכות
    • תשתיות – תחומים עיקריים
    • תקשורת לארגונים
    • פתרונות תקשורת
    • ארון שרתים
    • תקשורת אלחוטית
    • חוות שרתים
  • מרכזיות טלפוניה
    • מערכות טלפוניה
    • מערכת קול סנטר
    • מרכזיות IP
    • פתרונות טלפוניה
    • טלפוניה לעסקים
  • אבטחת מידע
    • אבטחת מערכות מידע
  • רשתות מחשוב
    • שירותי מחשוב
    • אל פסק
  • מעבדת תיקונים
    • מעבדת תיקונים לניידים
  • צור קשר
  • אודות
    • פרופיל
      • תקנון אתר
  • מותגים
    • סיסקו – Cisco
    • ג’וניפר – Juniper
    • היולט פקרד – HP
    • לנטרוניקס – Lantronix
    • דל – Dell
  • תשתיות תקשורת
    • תקשורת – יועץ מערכות
    • תשתיות – תחומים עיקריים
    • תקשורת לארגונים
    • פתרונות תקשורת
    • ארון שרתים
    • תקשורת אלחוטית
    • חוות שרתים
  • מרכזיות טלפוניה
    • מערכות טלפוניה
    • מערכת קול סנטר
    • מרכזיות IP
    • פתרונות טלפוניה
    • טלפוניה לעסקים
  • אבטחת מידע
    • אבטחת מערכות מידע
  • רשתות מחשוב
    • שירותי מחשוב
    • אל פסק
  • מעבדת תיקונים
    • מעבדת תיקונים לניידים
  • צור קשר
ראשי » מרכזיות טלפוניה

מרכזיות טלפוניה

בעולם בו קשר מהיר ואיכותי בארגון נחוץ כל כך לשם הפעלת עסק רציני, חשוב לרכוש ציוד תקשורת בחברה בעלת שם וותק. חברת לנ-טק מוכרת מרכזיות תקשורת מקצועיות לעסקים ולארגונים, מערכות טלפון איכותיות וציוד תקשורת נלווה.

מרכזיית טלפון הוא אמצעי חשוב ביותר בארגונים, על מנת לוודא תקשורת טובה בין חלקי הארגון השונים וקשר מהיר בין העובדים בארגון.

בעת רכישת מרכזיות טלפוניה, בין אם מרכזייה רגילה או מרכזיית IP, חשוב לקחת בחשבון פרמטרים כמו איכות המרכזייה והקו, קלות ונוחות השימוש והתפעול, וכמובן היכולות השונות של המערכת, בין אם ניתוב שיחות לשלוחות השונות, מענה אוטומטי, משיבון, מוזיקה בהמתנה, שילוב טלפונים אלחוטיים וכן הלאה.

טלפונייה בעסק יכולה לשפר משמעותית את נוחיות העבודה. באמצעות מרכזיות טלפוניה מקצועיות ניתן לנהל עסק גדול בקלות ובנוחות. כשרוכשים מרכזייה חדשה, יש לבדוק את המכשירים עצמם, וכן תשתיות תקשורת שעליהן מתבססת המרכזייה.

מכשירי טלפון שונים מתאימים לעסקים שונים ולכן רצוי לוודא כי מה שמקבלים במכשיר הטלפון זה גם פתרון טוב למה שהעסק דורש.

מרכזיית טלפון טובה היא חלק מפתרונות תקשורת ארגוניים, כאשר רשת אינטרנט, רשת אתרנט פנים ארגונית, וקווי תקשורת איכותיים משלימים אותה. קווים איכותיים ומהירים יכולים לשבת על סיבים אופטיים המאפשרים מהירות גבוהה יותר, ואמינות רבה.

חשוב לראות את מרכזיות הטלפון כחלק אינטגרלי מפתרונות התקשורת בעסק, הכוללים תקשורת מחשבים קווית ואלחוטית על כל המשתמע מכך. לכן, בעת שדרוג העסק, מומלץ לבדוק שדרוג כללי של כל מערכות המחשוב, מערכות התקשורת, ובין היתר גם החלפת ציוד התקשורת ומרכזיית הטלפון.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
מערכת קול סנטר

השאירו פרטים

לנ-טק מערכות תקשורת בע״מ
  • דף הבית
  • פרופיל
  • אודות
  • מוצר מחודש
    • יתרונות בקניית מוצר מחודש
  • תקנון אתר
  • מאמרים
  • צור קשר
  • English
איפה אנחנו
פרטי התקשרות

חברת לנ–טק מערכות ותקשורת בע”מ

טלפון :
09-956-6908

פקס:
09-95-67154

מייל לפניות:
sales@lan-tech.co.il

כתובת:
רחוב בן גוריון 46, הרצליה

Powered By adactive | Web Design By Siteos
© כל הזכויות שמורות
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס