טלפון: 09-9566908
0
You have 0 items in your cart

טלפוניה לעסקים

מאמרים ומדריכים

טלפוניה לעסקים: כל מה שרציתם לדעת

מרכזיות טלפוניות הן למעשה ריכוז קווי טלפון תחת יחדה אחת המאפשרת חלוקה וניתוב שיחות נכנסות ובתוך המוקד הטלפוני.

 

בעולם המתבסס כיום על תקשורת טלפונית כל ארגון מעוניין לשפר את יכולת המענה הטלפוני והתקשורת הטלפונית בתוך הארגון תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

 

בחירת מרכזייה טלפונית צריכה להתבצע בהתאמה לצורכי הארגון שכן המגוון רחב ופתרונות התקשורת לעסקים הקיימים היום בשוק מציעים יישומים וחידושים רבים ומתקדמים על בסיס תכוף. יעילותה המקסימאלית של המרכזייה עלול להיות ההבדל בין ההצלחה לכישלון כאשר מדובר בחברה או בארגון שעליו לאתר לקוחות פוטנציאליים או לתת מענה מהיר ויעיל ללקוחותיו.

 

פתרונות התקשורת לעסקים מציעים מרכזיות טלפון משולבות מסוגים שונים:

  • מרכזיית IP – מרכזייה המאפשרת פתרון תקשורת בין מוקדים ומרכזים של הארגון על-ידי קישור בין סניפים, שימוש במספר טלפון מקומי בחו"ל, חסכון בשיחות טלפון ווידאו מול נציגים בחו"ל ללא שיבוש פעילותה השוטפת של המערכת בארץ ובנוסף למערכת ניתוב השיחות והמסרים המובנית במרכזיית IP.
  • מרכזייה לפתרון תקשורת לקוח-נציג – מרכזייה כזו כוללת זיהוי פרטי לקוח על גבי מסך המחשב של הנציג המקבל את הפנייה, זיהוי שיחות יוצאות, יכולת העברת שיחות בין נציגים ואפילו מחוץ לארגון, שילוב הודעות פקס, תכתובות וממשקי חיוג אוטומטי.
  • מרכזיית call center – מרכזייה המשלבת כמה פתרונות תקשורת יחדיו. פתרון ללקוחות על-ידי תעדוף שיחות לפי מדדי הלקוח בחברה, השמעת מידע רלוונטי ללקוח במהלך ההמתנה לנציג, פתרונות לנציגים על-ידי הצגת פרטי הלקוח טרם קבלת השיחה, הצגת אומדן עומס במוקד בזמן אמת, שירות חייגן אוטומטי פנים מוקדי, פתרונות נתוני מערכת ובקרה על-ידי הקלטת שיחות בזמן אמת, דיווח פעילות המוקד (עומס, נציגים, שיחות שנקלטו ושיחות שננטשו) וגיבוי המידע שעל גבי המערכת.

 

מרכזיות פנסוניק מציעות פתרון תקשורת מתקדם המושתת על גבי פס רחב (אינטרנט) או רשת המחשבים דבר המאפשר, בנוסף לשיפור התקשורת, סנכרון בין רשת המחשבים לשיחות הטלפון, עדכון שוטף של המערכת בזמן אמת, מידע מתעדכן לניהול ובקרה תוך שמירה על אמינות גבוהה והתאמה מרבית לצורכי הארגון.

 

נוסף למרכזייה עצמה מציעה פנסוניק אביזרים נלווים, ציוד קצה ויישומיי טלפון שאינם תלויים במיקום גיאוגרפי ומאפשרים שימוש במחשב הנייד כשלוחה, יישומי צ'אט, מצלמות רשת, רישום והקלטת שיחות, בקרה והאזנה לשיחות, ניהול שיחות בניתוב מתקדם, אפשרויות חיוג מקוצר, מערכת הודעות קוליות בהן הלקוח יכול להשאיר הודעות אשר יגיעו לנציג השירות דרך דואר אלקטרוני ויהיו נגישות בכל מקום ובכל זמן, ניהול שיחות רבות משתתפים כל אלה בהקפדה על קלות ונוחות השימוש גם ללקוח וגם לנציגי הארגון ומותאם במיוחד לצורכי השוק הישראלי וממשקיו.

 

מוזמנים לקרוא בנוסף:
מרכזיה לעסקים

בלוג תקשורת מחשבים

טלפוניה לעסקים - קריאה נוספת

הדור הבא של מרכזיות הטלפון לעסקים - תמונה מייצגת

הדור הבא של מרכזיות הטלפון לעסקים

המאה ה-20 מאופיינת כמאה אשר עוררה שינויים בתחומים שונים והפכה את הפרדיגמה הישנה לכזו אשר...
Read More
טלפוניה שירותי תקשורת - תמונה מייצגת

טלפוניה שירותי תקשורת

גם בעידן הנוכחי מערכת הטלפוניה היא הלב הפועם בארגון, יצירת קשר עם שותפים עסקיים, לקוחות...
Read More
מרכזיות - תמונה מייצגת

מרכזיות

מרכזיות הן כלי מרכזי בהתנהלות של אינספור עסקים, מוסדות ציבוריים ואפילו בתים פרטיים בישראל. לא...
Read More
מערכות הגברת קול - תמונה מייצגת

מערכות הגברת קול

מערכות הגברת קול מורכבות ממספר פריטים שיחדיו יוצרים את התוצאה הסופית המבוקשת. בין מרכיביה של...
Read More
מרכזיה לעסקים - תמונה מייצגת

מרכזיה לעסקים

מה המשמעות של מרכזיה עבור העסק שלכם? מה היא הדרך הטובה ביותר להתקנת מרכזיה עבור...
Read More
מרכזיות טלפוניה שחובה בכל משרד - תמונה מייצגת

חובה בכל משרד

הטלפון הוא מכשיר שעשה מזמן את המעבר ממכשיר רשות למכשיר חובה. אנשים שנמצאים בעולם העסקי...
Read More
תקשורת בין משרדית - מרכזיות טלפוניה - תמונה מייצגת

תקשורת בין משרדית

רוב יומו של האדם הממוצע מורכב בדרך כלל מישיבה במשרד. אנשים מגיעים למקום העבודה בשעות...
Read More

צרו קשר

מלאו את הטופס ונהיה בקשר בהקדם – צוות המומחים שלנו כאן לרשותך

    דילוג לתוכן