להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 

שלח
 
        
 
     
 

 מרכזית IP

 

 
שירותי מחשוב לעסקים נדרשים כמעט בכל אחד מהמקרים, והם מקבלים חשיבות מכרעת בכל רגע נתון. אחת הצורות המרכזיות ביותר של שירותים מהסוג הזה הן המרכזיות למיניהן. בשנים האחרונות, מרכזית IP הפכה למילה האחרונה בתחום המענה הטלפוני ללקוחות, ותפעול נכון שלה יכול להצעיד את העסק כולו מספר צעדים קדימה.

קווים לדמותה של המרכזיה
מרכזיות טלפונים, ברמת ההגדרה הבסיסית, הן מערכות לניתוב שיחות האנשים המתקשרים לבית העסק, בצורה של מענה אוטומטי. המטרה העיקרית בכך היא לכוון את הלקוחות לעבר הגורמים האנושיים שיעניקו להם את השירות המתאים ביותר למטרת ההתקשורת שלהם, ובכך גם לשפר את משך ההמתנה עבורם.

מרכזית IP נכנסה לתמונה במרוצת השנים, וכיום היא צורת המרכזיה הנפוצה ביותר. זוהי מרכזיה הפועלת באמצעות רשתות התקשורת של העסק, ובעיקר רשת התקשורת האלחוטית. המשמעות הישירה של כך היא אחת: מרכזיות IP ניתן להתקין בהליך פשוט במיוחד, ללא שינויים מרחיקי לכת בתשתיות המשרד או המוסד. זאת ועוד, עקב העובדה שהשיחות מתבצעות על גבי רשת האינטרנט, ולא מצריכות תשלום על פי דקות שיחה, מדובר כאן על חיסכון כלכלי משמעותי לאורך זמן.

אז איך מתחילים?
מעוניינים להתקין מרכזית IP? יחד עם הפשטות שבכך, ברור שלא ניתן לחשוב על לעשות זאת ללא שימוש בשירותיהן של חברות הפועלות בתחום. חברות אלה לא רק מבצעות את הקמת המערכת הטלפונית בפועל, אלא גם מסייעות בתכנון שלהן הלכה למעשה. מיותר אולי לציין שאין מרכזיה אחת שדומה לחברתה, וכל אחת מהן צריכה להיות מתוכננת על פי מאפייני העסק, השירותים שהוא מעניק, כוח האדם הפועל בתוכו ועוד.

החדשות הטובות הן שההתפתחויות הטכנולוגיות הגדילו את מספר האפשרויות שמציעות המרכזיות בעשרות מונים: הקלטת ותיעוד שיחות, הוספת ג'ינגל אישי, שיחת ועידה ועוד. הדבר מקל בצורה ניכרת על ההתאמה של מרכזיתIP  לצרכי העסק הנתון.
 
מוזמנים לקרוא בנוסף:
פתרונות תקשורת
 
 
 
אתר זה נבנה ומקודם בגוגל על ידי חברת מדיה גרופ