להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 

שלח
 
        
 
     
 

 מרכזיות

 

 
מרכזיות הן כלי מרכזי בהתנהלות של אינספור עסקים, מוסדות ציבוריים ואפילו בתים פרטיים בישראל. לא קשה להבין מדוע: מרכזיות טלפונים מקשרות בין הלקוחות לבין אנשי מוקד השירות של החברה, בהתאם לצרכי ההתקשורת. התוצאה של כך היא שיפור המענה ללקוחות, הן מבחינת האיכות שלו והן מבחינת זמן ההמתנה. הנה כל מה שחשוב לדעת על המרכזיות המאפיינות את העת הנוכחית.

שורה ארוכה של אפשרויות
מרכזיות מהוות כיום עולם ומלואו, עם שורה ארוכה של מאפיינים. אחת המילים האחרונות בתחום הן מרכזיות טלפוניה מבוססות IP. מרכזיות אלה פועלות על גבי רשת תקשורת, ובעיקר רשת אלחוטית, שגם כך נמצאת כיום כמעט בכל משרד או בית בישראל. הדבר הופך את התקנת המרכזיה לפשוטה בכל קנה מידה ואף מגלם בתוכו חיסכון כלכלי לאורך זמן: עלויות השיחות, כשהן מבוצעות על גבי רשת התקשורת, לא קיימות למעשה.

מרכזיות, בהמשך לכך, כוללות כיום שלל אפשרויות התאמה לצרכים של הגורם המשתמש בהן. בין השאר, מדובר כאן על מנגנון המאפשר להקליט או לתעד שיחות, צורך משמעותי ומתקבל על הדעת בשנים האחרונות, אפשרויות לביצוע שיחת ועידה, הקלטת ג'ינגל אישי עבור העסקה – והרשימה עוד ארוכה.

אז איך מתחילים?
ההחלטה החשובה הראשונה שיש לקחת בעת בחירת מרכזיות נוגע לגורמים שעומדים מאחוריהן. תחום זה משך אליו במרוצת השנים כמה מחברות האלקטרוניקה והתקשורת המובילות בעולם, ואלה מציעות מוצרים אמינים ואיכותיים: אפשר לקחת בתור דוגמא מייצגת את מרכזיות סיסקו, הנחשבות לשם דבר בתחום. מרכזיות אלה מתאימות לעסקים קטנים (עד עשרה עובדים), כמו גם לעסקים בעלי עשרות אלפי עובדים, כאשר ברור כי יש לבחור את דגם המרכזיה הספציפי בהתאם לכך.

מבחינה מעשית, את המרכזיות מתקינים כיום באמצעות חברות שונות, המציעות גם שירותי תחזוקה וסיוע מגוונים.
 
מוזמנים לקרוא בנוסף:
נתב סיסקו
 
 
 
אתר זה נבנה ומקודם בגוגל על ידי חברת מדיה גרופ