להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 

שלח
 
        
 
     
 

 מערכת קול סנטר

 

     
  כל עסק או חברה המספקים שירות לקהל לקוחות משקיעים לא מעט מאמצים בשיפור הקשר עם אותו קהל הלקוחות ומשום כך ניתן לראות כיום יותר ויותר פתרונות טכנולוגיים המשפרים את התקשורת בין החברה ללקוח ואחד מן הפתרונות הנפוצים הללו הוא מערכת קול סנטר call center.

דבר שבעבר היה נחוץ רק לחברות וארגונים גדולים במיוחד, הפך כיום לנפוץ גם בעסקים ובחברות בינוניים וקטנים ובהחלט הפך לכלי חשוב בייעול השירות והתקשורת מול הלקוח.

מערכת קול סנטר call center היא למעשה אותה מערכת המוכרת לנו כלקוחות כאשר אנו מבקשים להתקשר לחברה או ארגון גדול, בין אם חברה פרטית או ציבורית ובה אנו מנתבים את דרכינו על מנת להגיע לנציג שירות או לשלוחה המבוקשת. את מערכת ה- call center שהיא למעשה גם מוקד טלפוני מתאימים באופן אישי לכל חברה וחברה בהתאם לגודלה ולצרכיה האישיים ועקב כך ניתן למצוא היום מערכות טלפון מורכבות המספקות מגוון רב של שירותים אבל גם מוקדי טלפון או מרכזיות פשוטות שתפקידם רק ליצור ניתוב שיחות.

למעשה כל חברה או ארגון הזקוק למערכת קול סנטר ולהקמת מוקד טלפוני יכול לפנות לכל חברת תקשורת אשר תבצע אפיון של צרכי החברה וכך תתאים את מערכת הקול סנטר למאפייני החברה. בשלב האפיון מחליטים האם צריך להקים מערכת קול סנטר אשר תכלול באופן הבסיסי ביותר נתב שיחות אשר יפנה את השיחות לשלוחות ולטלפניות אשר יעניקו מענה אנושי או האם החברה זקוקה מעבר לכך גם לשירותים מתקדמים יותר כמו מוקד זימון תורים ממוחשב או שירות של הקלטת שיחות.

לא מעט מהמערכות הטלפוניות היום כולל מערכת הקול סנטר call center מבוססות על מרכזיות IP שהן למעשה מרכזיות טלפון אשר פועלות על גבי רשת מחשבים במקום על רשת של קווי טלפון. מעבר לכך מרכיב נוסף שמופיע כמעט בכל מערכת קול סנטר הוא IVR וזהו למעשה החלק במערכת אשר מספק מענה קולי אינטראקטיבי שהוא השלב הראשון שאנו כצרכנים ולקוחות מגיעים אליו במערכת טלפון ובו אנו מנתבים את דרכינו את השלוחה הרצויה על ידי הקשה על מספרי הטלפון.

הצורך העיקרי במערכת קול סנטר ובמערכות נוספות המספקות פתרונות תקשורת הוא שיפור השירות ללקוח ולכן אחת המטרות העיקריות בבניית מערכת call center היא קיצור זמן ההמתנה של הלקוח בפנייה למוקד טלפוני ומעבר לכך הפיכת ההתקשרות לאותו המוקד לפשוטה וברורה לכל משתמש. כך למעשה חברת תקשורת הבונה את המערכת הטלפונית תנסה ליצור מערכת פשוטה שבה יהיה לנו ברור תוך זמן קצר על איזו ספרה ללחוץ כך שנגיע לנציג השירות ולשלוחה מהר ככל הניתן, כל זאת ללא טעויות אשר יגרמו לנו להצטרך ולחזור לתפריט הראשי וכך לבזבז עוד ועוד זמן בניסיון לנתב את השיחה למקום המבוקש.

מערכת הקול סנטר מאפשרת מצד אחד יעילות בכל הנוגע להתקשרות לקוחות אל החברה וכך למשל בלא מעט מערכות מוקפץ מסך עם פרטי המתקשר אל נציג השירות ומעבר לכך המערכת מאפשרת הנפקה של דוחות אודות עומס השיחות וזמני השירות של כל נציג, כאשר מצד שני מערכת קול סנטר יכולה לעזור לא מעט גם בהתקשרות של החברה החוצה אל הלקוחות בארגונים וחברות שעוסקים גם בטלמרקטינג או טלמיטינג ולמעשה היא מעניקה מגוון של פתרונות תקשורת מגוונים וגמישים לכלל הצרכים.
 
 
מוזמנים לקרוא בנוסף:
מרכזיות IP
 
 
אתר זה נבנה ומקודם בגוגל על ידי חברת מדיה גרופ