להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 

שלח
 
        
 
     
 

 טלפוניה לעסקים

 

     
  מרכזיות טלפוניות הן למעשה ריכוז קווי טלפון תחת יחדה אחת המאפשרת חלוקה וניתוב שיחות נכנסות ובתוך המוקד הטלפוני.

בעולם המתבסס כיום על תקשורת טלפונית כל ארגון מעוניין לשפר את יכולת המענה הטלפוני והתקשורת הטלפונית בתוך הארגון תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.


בחירת מרכזייה טלפונית צריכה להתבצע בהתאמה לצורכי הארגון שכן המגוון רחב ופתרונות התקשורת לעסקים הקיימים היום בשוק מציעים יישומים וחידושים רבים ומתקדמים על בסיס תכוף. יעילותה המקסימאלית של המרכזייה עלול להיות ההבדל בין ההצלחה לכישלון כאשר מדובר בחברה או בארגון שעליו לאתר לקוחות פוטנציאליים או לתת מענה מהיר ויעיל ללקוחותיו.

פתרונות התקשורת לעסקים מציעים מרכזיות טלפון משולבות מסוגים שונים:

  • מרכזיית IP – מרכזייה המאפשרת פתרון תקשורת בין מוקדים ומרכזים של הארגון על-ידי קישור בין סניפים, שימוש במספר טלפון מקומי בחו"ל, חסכון בשיחות טלפון ווידאו מול נציגים בחו"ל ללא שיבוש פעילותה השוטפת של המערכת בארץ ובנוסף למערכת ניתוב השיחות והמסרים המובנית במרכזיית IP.
  • מרכזייה לפתרון תקשורת לקוח-נציג – מרכזייה כזו כוללת זיהוי פרטי לקוח על גבי מסך המחשב של הנציג המקבל את הפנייה, זיהוי שיחות יוצאות, יכולת העברת שיחות בין נציגים ואפילו מחוץ לארגון, שילוב הודעות פקס, תכתובות וממשקי חיוג אוטומטי.
  • מרכזיית call center – מרכזייה המשלבת כמה פתרונות תקשורת יחדיו. פתרון ללקוחות על-ידי תעדוף שיחות לפי מדדי הלקוח בחברה, השמעת מידע רלוונטי ללקוח במהלך ההמתנה לנציג, פתרונות לנציגים על-ידי הצגת פרטי הלקוח טרם קבלת השיחה, הצגת אומדן עומס במוקד בזמן אמת, שירות חייגן אוטומטי פנים מוקדי, פתרונות נתוני מערכת ובקרה על-ידי הקלטת שיחות בזמן אמת, דיווח פעילות המוקד (עומס, נציגים, שיחות שנקלטו ושיחות שננטשו) וגיבוי המידע שעל גבי המערכת.
מרכזיות פנסוניק מציעות פתרון תקשורת מתקדם המושתת על גבי פס רחב (אינטרנט) או רשת המחשבים דבר המאפשר, בנוסף לשיפור התקשורת, סנכרון בין רשת המחשבים לשיחות הטלפון, עדכון שוטף של המערכת בזמן אמת, מידע מתעדכן לניהול ובקרה תוך שמירה על אמינות גבוהה והתאמה מרבית לצורכי הארגון. נוסף למרכזייה עצמה מציעה פנסוניק אביזרים נלווים, ציוד קצה ויישומיי טלפון שאינם תלויים במיקום גיאוגרפי ומאפשרים שימוש במחשב הנייד כשלוחה, יישומי צ'אט, מצלמות רשת, רישום והקלטת שיחות, בקרה והאזנה לשיחות, ניהול שיחות בניתוב מתקדם, אפשרויות חיוג מקוצר, מערכת הודעות קוליות בהן הלקוח יכול להשאיר הודעות אשר יגיעו לנציג השירות דרך דואר אלקטרוני ויהיו נגישות בכל מקום ובכל זמן, ניהול שיחות רבות משתתפים כל אלה בהקפדה על קלות ונוחות השימוש גם ללקוח וגם לנציגי הארגון ומותאם במיוחד לצורכי השוק הישראלי וממשקיו.
 
 
מוזמנים לקרוא בנוסף:
מרכזיה לעסקים
 
     
 
קידום בגוגל